Campanie “PVC & termopan/tripan” – 03.04.2023 – 13.04.2023

Campanie “PVC & termopan/tripan”

– Regulament de organizare –

Descrierea campaniei:

Campania “PVC & termopan/tripan” desfasurata in zilele de 03.04.2023 – 13.04.2023 este organizata de S.C GLASSPANDOOR S.R.L. (denumit in continuare “Glasspandoor” sau “Organizator”) cu sediul in localitatea Zimandcuz, Nr.423C, Judetul Arad, Romania, cod unic de inregistrare RO39550506, numar de inregistrare la Registrul Comertului J2/214/2022, reprezentata  legal de doamna Karina Dima, in calitate de Administrator.

In momentul intrarii in Campanie, acceptati responsabilitatea exclusiva pentru a decide daca participarea dumneavoastra este legala conform oricarei jurisdictii aplicabile pentru dumneavoastra. Intrand in Campanie, dumneavoastra sunteti de acord cu aceste “Reguli oficiale” si cu faptul ca deciziile Organizatorului sunt definitive si obligatorii in privinta Campaniei.

1.– ELIGIBILITATE

La aceasta campanie poate participa orice persoana fizica sau juridica, rezidenta in Romania, cu varsta de 18 ani (implinita la data inceperii campaniei), cu capacitate deplina de exercitiu. Persoanele juridice si fizice pot achizitiona maximum 50 produse din fiecare cod sku. Nu exista o limitare asupra numarului de coduri achizitionate.

2 – PERIOADA SI LOCATIA CAMPANIEI

Campania se desfasoara pe www.glasspandoor.ro si in magazinele Glasspandoor.

📌Judetul Arad, Localitatea Zimandcuz, Nr.423C, 📞0374493030

Click aici pentru localizare exacta – https://bit.ly/3mg6CtO

📌Judetul Arad, Municipiul Arad, Str. Stefan Cicio Pop, Nr.19, 📞0374493030

Click aici pentru localizare exacta – https://bit.ly/34UGZKQ

📌Judetul Arad, Localitatea Sebis, Str.Pacii, Nr.63, 📞0374493030

Click aici pentru localizare exacta – https://bit.ly/3s9r3di

📌Judetul Bihor, Localitatea Beius, Str. Horea, Nr.63, 📞0374493030

Click aici pentru localizare exacta – https://bit.ly/3IjEoId

📌Judetul Bihor, Localitatea Oradea, Str.Ogorului, Nr.47A, 📞0374493030

Click aici pentru localizare exacta – https://bit.ly/3moxKHi

📌Judetul Cluj, Localitatea Cluj-Napoca – Intrare in localitate 📞0374493030

Click aici pentru localizare exacta – https://bit.ly/3wkRwIa

 

Perioada de desfasurare a Campaniei (“Perioada Campaniei”):

  • Campania se desfasoara online in zilele de 03.04.2023 – 13.04.2023
  • Campania se desfasoara in magazin in zilele de 03.04.2023 – 13.04.2023

3 – DREPTUL LA PARTICIPARE

La aceasta campanie poate participa orice persoana fizica si/sau juridica, rezidenta in Romania, cu varsta de peste 18 ani, care achizitioneaza produse participante la promotie, in perioada mai sus mentionata in limita stocului disponibil pe www.glasspandoor.ro si in magazinele Glasspandoor.

4 – INFORMATII PRIVIND PRODUSELE IMPLICATE IN CAMPANIE

Produsele implicate in Campanie: toate produsele participante in campanie vor fi semnalizate pe site-ul www.glasspandoor.ro prin bannere si pagina dedicata campaniei si in toate magazinele Glasspandoor prin eticheta de pret speciala “PVC & termopan/tripan” si materiale publicitare. Produsele comandate vor fi livrate in termen de 7-80 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Ofertele sunt valabile in limita stocului disponibil. Montajul produselor comandate se stabileste telefonic, ulterior livrarii acestora si poate avea un termen de pana la 90 zile din momentul efectuarii platii integrale pentru produsele comandate.

5 – CONDITII GENERALE

Organizatorul isi rezerva dreptul, la discretia sa absoluta, de a descalifica orice persoana care falsifica procedura de inregistrare sau functionare a Campaniei, care incalca prezentul Regulament, care actioneaza intr-un mod lipsit de etica, perturbator sau care se determina ca actioneaza cu intentia de a deranja, abuza, ameninta sau hartui orice persoana.

Utilizarea, in orice mod, a unor metode frauduloase de inscriere in Campanie, va atrage anularea tuturor inregistrarilor prin aceste metode, iar persoanele care folosesc aceste metode vor fi descalificate.

Daca, din orice motiv, aceasta Campanie nu se poate desfasura conform planificarii datorita unor cauze aflate in afara controlului Organizatorului, fraudei, problemelor tehnice, sau orice alte cauze care, in opinia Organizatorului, corup sau afecteaza administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau desfasurarea corespunzatoare a Campaniei, Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula, inceta, modifica sau suspenda Campania. In situatia in care Campania inceteaza din cauza fortei majore, fraudei sau a dificultatilor tehnice inainte de finalul Perioadei Campaniei, se va face un anunt oficial la locatia Campaniei.

6 – LIMITAREA RĂSPUNDERII

In niciun caz Organizatorul nu va fi responsabil sau raspunzator pentru niciun fel de daune sau pierderi de orice fel, inclusiv daune directe, indirecte, incidente, subsecvente sau punitive, rezultate ca urmare a participarii Dvs. la aceasta Campanie.

Fara a limita cele mentionate mai sus, produsele si serviciile oferite de catre Organizator, inclusiv prezenta Campanie, sunt oferite „ca atare”, fara garantii suplimentare, explicite sau implicite, fata de cele pe care Organizatorul este obligat potrivit legislatiei in vigoare sa le acorde.

 

7 – LEGISLATIE SI LITIGII

Prezentul Regulament este guvernat de legislatia romana. Daca una dintre clauze va fi declarata nula, celelalte clauze nu vor fi afectate si vor continua sa fie valabile si aplicabile in conformitate cu legislatia romana. Orice litigiu care decurge din prezentul Regulament va fi solutionat de catre instantele competente de la sediul Organizatorului.

8 – REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul de participare / desfasurare a Campaniei este disponibil, gratuit, oricarui solicitant la locatia Campaniei/ pagina de internet a Campaniei, cat si la sediul Organizatorului, din localitatea Zimandcuz, Nr.423C, Aradd, Romania.

9 – FORTA MAJORA

Forta majora reprezinta orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului, din motive independente de vointa sa si a carui aparitie determina imposibilitatea acestuia de a-si indeplini obligatiile asumate conform acestui Regulament.

Daca intervine situatia de mai sus sau apare o alta situatie de forta majora care impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor pe perioada in care indeplinirea obligatiilor va fi impiedicata sau intarziata conform legii.

10 – INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment de forta majora sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea Campaniei sa presupuna cresterea bugetului alocat acestui proiect.

11 .- PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’) aplicabil incepand cu 25.05.2018.
  2. Organizatorul actioneaza in calitate de operator conform GDPR in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se inscriu in Campanie, iar Agentia in calitate de imputernicit al Operatorului. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate si utilizate in contextul organizarii si desfasurarii Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise in acest Regulament.

Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt prelucrate in urmatoarele scopuri (temeiul juridic specific al prelucrarii a fost adaugat intre paranteze atunci cand se detaliaza scopul prelucrarii datelor cu caracter personal) in temeiul obtinerii consimtamantului in conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR sau a intereselor legitime in conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR):

  1. organizarea si desfasurarea Campaniei, ofertarea si acordarea discounturilor la produsele participante;
  2. utilizarea datelor cu caracter personal ale cumparatorului in scopuri promotionale si publicitare in legatura cu ofertele actuale in cadrul campaniei (consimtamantul personelor vizate);
  3. transmiterea de comunicari comerciale in scop de marketing cum ar fi oferte cu privire la produsele Organizatorului, invitatii de a participa la concursuri, loterii publicitare, chestionare sau sondaje si alte comunicari similare (consimtamantul personelor vizate);
  4. prelucrari automate, inclusiv profilare; (consimtamantul personelor vizate);
  5. plata impozitelor si a contributiilor relevante si raportarea catre autoritatile publice competente (obligatia legala a Organizatorului);
  6. in vederea incheierii si executarii unui contract pe care persoana vizata l-a incheiat cu Glasspandoor in scopul participarii la Campanie, solutionarea reclamatiilor si a solicitarilor din partea clientilor, inclusiv aspectele legate de comenzi, precum livrare, facturare, retur produse, solutionarea potentialelor litigii inaintate instantelor, recuperarea creantelor;
  7. solutionarea oricaror plangeri in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei si acordarea discounturilor afisate;
  8. punerea in aplicare a prevederilor Regulamentului pentru aparare in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate si succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului sau al Partenerului);
  9. Activitati de arhivare, daca sunt cerute de legislatie (obligatia legala a Organizatorului).

In cazul in care consimtamantul persoanelor vizate contituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-si retrage acest consimtamant in orice moment. In cazul in care castigatorii isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri promotionale si publicitare, Organizatorul va inceta respectiva prelucrare fara a afecta insa alte operatiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac in baza altor temeiuri juridice. Participantii care refuza sa comunice sau isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea in Campanie, nu vor fi eligibili sa participe la aceasta campanie.

Sursa si destinatarii datelor cu caracter personal

Organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal catre:

  • Partenerii sai, actionand fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite, notarilor publici/ avocatilor desemnati sa acorde asistenta pentru organizarea si desfasurarea Campaniei.
  • Altor societati din Grup
  • Furnizori ai serviciilor aferente activitatilor de marketing (agentii de marketing, societati de furnizare a serviciilor de e-mail marketing)
  • Furnizori de servicii de curierat, telefonie mobila
  • Furnizorii produselor participante la Campanie
  • Autoritati publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societati din Grup, daca dezvaluirea are la baza un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligatie legala, consimtamantul sau interesul legitim)

Durata de pastrare a datelor

Datele cu caracter personal se pastreaza cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.

Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia plus o perioada suplimentara de minim 3 ani (cat este termenul de prescriptie pentru actiunile in justitie). Cu privire la datele cumparatorilor pentru care avem diverse obligatii de raportare si plata a taxelor si impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare conform regulilor financiar-contabile.

Drepturile persoanelor vizate

Conform legii, personele vizate beneficiaza de o serie de drepturi. Incepand cu data intrarii in vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi:

  1. Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existent dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept le

permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;

  1. Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.
  2. Dreptul la stergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter personal atunci cand:
  • Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si se prelucreaza;
  • Si-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
  • Datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
  • Datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante;
  1. Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimtamant. De asemenea, se pot opune oricand prelucrarilor pentru scopul de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care tin de situatia lor specifica.
  2. Restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor in urmatoarele situatii:
  • In cazul in care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pe o perioada care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea acestor date;
  • In cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
  • In cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;
  • In cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Operatorilui prevaleaza asupra drepturilor lor in calitate de persoana vizata.
  1. Dreptul la portabilitate: in masura in care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automatizate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datelor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat. Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate sa transmita datele lor cu caracter personal unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.

Inainte de a da curs oricarei astfel de cereri, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate.

Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere si cerere in justitie: persoanele vizate au dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturile: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti; e-mail anspdcp@dataprotection.ro. De asemenea, persoanele vizate au dreptul de a se adresa in justitie.

12 – TEMEIUL LEGAL

Prezentul Regulament este in conformitate cu prevederile legislatiei nationale privind comercializarea produselor si serviciilor, respectiv Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 si legislatia privind protectia persoanelor fizice in legatura cu procesarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Reclamatiile privind produsele sau serviciile implicate in Campanie dupa finalizarea Campaniei in conformitate cu prezentul Regulament nu vor fi luate in considerare si nu vor reprezenta raspunderea Organizatorului.

In caz de tentativa sau fraudare a sistemului Campaniei, abuz sau orice fapte care afecteaza imaginea Organizatorului, acesta isi rezerva dreptul de a lua toate masurile necesare pentru remedierea situatiei aparute.

Organizatorul va lua toate masurile necesare pentru desfasurarea Campaniei in conditii normale conform celor de mai sus, dar nu isi asuma raspunderea pentru reclamatii, contestatii ale participantilor care nu vizeaza incalcarea cadrului legal in vigoare.

 

 

Organizator

SC GLASSPANDOOR SRL

Karina Dima – Administrator

 

 

Categoriile de produse participante si reducerile/discounturile procentuale aferente in functie de valoarea comenzii in campania “PVC & termopan/tripan” sunt:

 

Tamplaria Pvc si termopan/tripan, cu subcategoriile aferente:

 

-Usi PVC & termopan/tripan;

-Geamuri PVC & termopan/tripan;

-Rolete de aluminiu;

-Site anti-insecte de aluminiu;

-Glafuri/pervaze PVC/aluminiu.

 

1 leu-4999 lei , reducere procentuala 5%

5000 lei-9999 lei , reducere procentuala 10%

10000 lei-14999 lei , reducere procentuala 12%

Peste 15000 lei , reducere procentuala 15%

*Discount-urile procentuale mentionate mai sus, se aplica produselor reduse deja.

Transport, prelucrare si termen de livrare

Clientii participanti beneficiaza de urmatoarele variante de livrare:

Clientii nostri beneficiaza de urmatoarele variante de livrare:

  1. Livrare contracost in judetele in care exista puncte de lucru ale “Glasspandoor”, dupa cum urmeaza:
  • 100 Lei/livrare pentru livrari in raza a 20km de la punctul de lucru de unde se achizitioneaza produsele;
  • 4 Lei/km pentru livrari care depasesc raza de 20km a punctului de lucru de unde se realizeaza achizitia produselor.

-Toate categoriile de produse beneficiaza de scutirea de la plata a taxei de transport daca sunt ridicate de clienti direct din locatia magazinului unde s-a realizat achizitia, exceptie facand produsele din categoriile, “Gresie si faianta” si “Parchet laminat” pentru care se percepe o taxa logistica de 250 Lei daca comenzile sunt mai mici de 500 Lei.

*Prezenta persoanelor care reprezinta cumparatorul este obligatorie la descarcare in vederea ajutarii la descarcarea marfii. Produsele se descarca pana la prima usa. Produsele NU sunt transportate mai departe de prima usa. (prin “prima usa” se intelege, fie poarta de la strada, fie usa de la scara blocului, etc.)

*Termenul de livrare poate fi cuprins intre 1 si 14 zile lucratoare. Mai multe detalii referitoare la termenul de livrare se primesc in momentul platii sau in momentul confimarii telefonice a comenzii.

*Vezi aici lista magazinelor Glasspandoor din Romania.

  1. Livrare contracost in judetele in care NU exista puncte de lucru ale “Glasspandoor”, dupa cum urmeaza:
  • taxa de transport va avea o valoare de 10%din totalul produselor achizitionate, dar nu mai putin de 150 Lei.

-Toate categoriile de produse beneficiaza de scutirea de la plata a taxei de transport daca sunt ridicate de clienti direct din locatia magazinului unde s-a realizat achizitia, exceptie facand produsele din categoriile, “Gresie si faianta” si “Parchet laminat” pentru care se percepe o taxa logistica de 250 Lei daca comenzile sunt mai mici de 500 Lei.

*Prezenta persoanelor care reprezinta cumparatorul este obligatorie la descarcare in vederea ajutarii la descarcarea marfii. Produsele se descarca pana la prima usa. Produsele NU sunt transportate mai departe de prima usa. (prin “prima usa” se intelege, fie poarta de la strada, fie usa de la scara blocului, etc.)

*Termenul de livrare poate fi cuprins intre 1 si 14 zile lucratoare. Mai multe detalii referitoare la termenul de livrare se primesc in momentul platii sau in momentul confimarii telefonice a comenzii.

*Vezi aici lista magazinelor Glasspandoor din Romania.

Clientii nostri au posibilitatea de a folosi urmatoarele metode de plata:

1.Plata cash

2.Plata cu cardul prin procesator Netopia Mobilpay

3.Plata in rate prin TBI Pay

4.Plata prin virament bancar, sau card Star BT, cu posibilitate de plata in rate

Mentionam deasemenea ca pe site-ul www.glasspandoor.ro nu sunt afisate toate produsele disponibile si este obligativitatea clientilor sa solicite oferte de pret pentru produsele care nu sunt expuse online, dar se regasesc fizic in magazinele Glasspandoor.

Deasmenea mentionam ca pana la data campaniei preturile de pe site nu au discounturile campaniei aplicate, urmand ca acestea sa fie aplicate in zilele desfasurarii campaniei.

Call Now ButtonSuna si comanda!